Sunday 19 May 2013

Restoren SZ Rahmah - Ikan Patin Masak Tempoyak



Peminat-peminat patin masak tempoyak pasti telah pergi ke restoren SZ Rahmah ini. Famour restoren ini dengan isu kat surat khabar pada masa dahulu.

Sedap ke ikan patin di sini? Masa kami dalam perjalanan untuk  bercuti ke Kuantan tempoh hari, kami sempat singgah di restoren SZ Rahmah ni. Merasalah bagaimana keenakkan patin masak tempoyak di tempatnya iaitu Temerloh. Rasanya....hahaha.

Bagi aku....aku tidak boleh jawab kerana aku bukan pengemar ikan patin . Walaupun dah banyak kali makan tetapi rasanya tetap biasa je. So jawapannya  aku bukan pengemar ikan patin masak tempoyak.....

Bagi kawan-kawan aku memang masakan patin masak tempoyak kat Restoren SZ Rahmah memang sedap dan terbaik...Tu yang menyebabkan aku nak try test kat sini.....tetapi hasilnya tetap sama....hahahaha.


Pada pandangan bukan pengemar ikan patin....restoren ni biasa-biasa je. Servis dia pun biasa-biasa je. Makanan kat sini boleh tergolong mahal le juga jika dibandingkan dengan servis dan sudut pandang restoren tersebut.


sebelah restoren

Restoren ni terletak bersebelahan dengan stesen minyak BP. Kita terpaksa masuk ke bandar Temerloh dan ambil jalan ke Maran, Paya Pulai. Terus je sampai jumpa restoren di sebelah kiri.

Ikan patin masak tempoyak

Makanan yang kami order

Makan jangan tak makan....

No comments:

Post a Comment