Wednesday 31 October 2012

Siapa yang perlukan pak supir di Bandung ?


Pak supir yang jujur dan boleh diharap merupakan kunci utama pengalaman yang bermakna, jika kita melancong ke satu-satu tempat. Apa yang dinyatakan terdapat pada pak supir kami. Memang berbaloi mengambil dia .

Dialah yang menjadi jurugambar, penjaga anak-anak kami, tolong dapatkan harga yang special ke tempat lawatan, selalu ingatkan kami kerenah penjual-penjual di Tangkuban Perahu. Tolong bookingkan hotel dan tempat makan. Tolong belikan SIMCard yang murah dan lain-lain lagi.
Ajak je kat mana nak pergi.....semuanya bisa dong.

Memang puas-hati walaupun pertama kali menggunakan perkhidmatannya.
Jika ada siapa yang sedang mencari pak supir yang terbaik... bagi email address nanti aku bagikan no tel dia. contact sendiri.

Terima kasih...

PERHATIAN SEMUA:

SIAPA YANG BERMINAT HENDAK  NO TEL PAK SUPIR ....

SILA BAGI EMAIL ADDRESS KAT " SIAPA YANG PERLUKAN PAK SUPIR DI BANDUNG PART 2 "  DI 2013 MARCH.

# okay terima kasih

Selamat bercuti semua.
Hasyafiy030313


575 comments:

  1. Boleh beri saya no tel supir emel ke zindraster@gmail.com. Kalau 5 Haari 4 malam encik bayar berapa yea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dh reply....semoga percutian yg penuh bermakna

      Delete
  2. salam.. boleh bagi saya no tel supir tu.. blossom.boo@gmail.com. thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam

      Saya dh reply..moga dapat cuti yang terbaeeekkkk

      Delete
  3. Boleh tahu semasa di Puncak stay hotel mana? ade website tak? dan email sy no supir. TQ

    hero_pelekbe@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dh reply no tel pak supir
      Stay kat Puncak Inn Resort Hotel
      Breakfast ringkas tapi sedap.

      Delete
  4. boleh bg saya no fon supir ke emel zaini_81@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Emailkan saya juga ye number pak supir tu.. dayangnurfazliana@gmail.com. Terima kasih

    ReplyDelete
  6. Salam..
    Puan boleh email no pak supir ke syarifah.adilah@gmail.com terima kasih.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum... boleh emailkan no telefon supir ke nurulatikah12@gmail.com

    ps: ada sesiapa yang ke bandung 23-25hb jun 2013 akan datang? boleh car pool sama2.. =) lebih jimat... terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.
      saya dh reply.

      klu car pool bleh berjimat banyak tu.
      Bandung mmg best dari segi cuaca,tempat menarik dan makanan tetapi Malaysia tetap no.1.

      Delete
  8. boleh email no pak supir..berapa harga dia charge?
    dirwana_02@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. Salam..saya nak no contact pak supir yer....n chargenyer berapa.....tq......:-)ni email saya
    .maszilawati_85@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. boleh email no pak supir x? shinodaz_gurl@yahoo.com
    and nak tau la kos awk dr pergi sampai blk brapa..
    thank you

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah reply
      klu ada nak persoalan tu tanya lah.Mungkin nanti bleh membantu.



      Delete
  11. Salam

    agak menarik for my vacation.boleh u emailkan i phone no pak supir tuh?hamiraezrin@yahoo.com
    tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. bandung mmg best untuk vacation...tapi planning mesti tip-top

      Delete
  12. boleh emel ka saya no pak supir at noormarzilah@gmail.com. u g sana mmg tak guna travel agensi ye? saya 1st time hendak ke sana tp tak kompiden plk nak direct call pak supir. duit kene bayar terus masa booking or bila dah jumpe dia baru bayar? flight n hotel semu urus sendiri ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah email no tel pak supir.
      mmg tak guna TA...pergi sendiri lebih bebas dan santai.Tidak terkejar2 dgn masa.Call je.
      Duit bayar bila sampai sana.Flight sendiri dan hotel pak supir uruskan.Hotel hanya untuk tidur je sebab waktu siang mmg sibuk jalan2.

      Delete
  13. Salam,boleh emel sy no pak supir nya.fadzilah.fa@gmail.com. thanks yew

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok..dah email..
      moga dapat percutian yg diidam-idamkan

      Delete
  14. Salam, bleh emelkan no tipon supir tu n charge sehari brapa ya?

    siti.sabarina@yahoo.com

    thx

    ReplyDelete
  15. salam...boleh emailkn saya no tepon supir berkenaan? lilogurlz@yahoo.com..thanks

    ReplyDelete
  16. Salam....boleh emailkan ni tpn pak supir...bape bayaran?
    Tq

    ReplyDelete
  17. Sorry x letak email add imanila82@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..saya dah reply
      bayaran bergantung ke mana kita nak pergi
      range dlm IDR300-450K dan mungkin bleh dapat murah lagi

      Delete
  18. salam,
    boleh bg no contact or email address pak supir ni
    emailkan ke: dzephyr2410@gmail.com
    sye 1st time nk ke bandung april 2013 nnt
    tQ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..
      saya dh email no tel pak supir
      klu 1st time tu elok ambil pak supir,tak payah fikir banyak.
      elakkan ikut TA kerana rasa tidak bebas nak pergi mana-mana.
      Klu boleh ..cuba makan kat bukit Dago pada sebelah malam.

      Delete
  19. Salam, blh bg contact no pk supir n emailkn ke yuhanisrusmi@gmail.com
    Sy pegi 10org n 5 hari 4 mlm
    Smpai di aiport jakarta n mahu ke bndung. Brapa charge ye.
    N bandung tour selama brada di sana.
    Tq ya :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dh email
      charge dlm IDR650K kut
      seeloknya tanya pak supir
      jangan lupa melawat taman safari semasa dlm perjlnn dr jakarta ke bandung

      Delete
  20. boleh emelkan no tel pak supir tersebut?
    nk pgi end of dis year..emel kat blurry_82@yahoo.com
    thanks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudah email.
      brownies cheese kat amanda mmg sedap...jgn tak beli ye

      Delete
  21. Salam, blh bg contact no pk supir n emailkn ke rohaniabdsamad@yahoo.com
    Sy pegi 6 org n 4 hari 3 mlm
    Ambil airport Bandung. Hotel nk yg berdekatan pusat beli belah, 4* or 5* n bandung tour selama brada di sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah email no tel pak supir
      jgn lepaskan peluang melawat taman safari dan tangkuban perahu
      mkn kat kampung daun.
      brownies cheese kat amanda dan brownies coklat kat sapulidi..mmg best.
      mlm makan kat bukit dago

      Delete
  22. salam, blh emel ke nadiabdullah@gmail.com ? tqvm :)

    ReplyDelete
  23. salam, boleh email no pak supir..berapa harga dia charge?
    thanks
    ni email saya: sweetmelin_91@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah reply..harga bergantung kemana nak pergi
      klu area bandung dlm IDR280-300K klu jauh mungkin IDR400-450K

      Delete
  24. salam boleh sy dpt kan contact supir 2? tq

    eyla_mya@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  25. Assalammualaikum,boleh dapatkan num tel supir di bandung?
    ini email saya afni1028@gmail.com
    Thank you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah reply...
      terima kasih kerana melawat blog ni

      Delete
  26. Sy pon nk no tel pak supir...akan ke sn bln 3 nnt...email:smilz.2508@gmail.com.....
    Thanksss ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh email...
      selamat bercuti...
      brownies cheese amanda jangan lupo beli

      Delete
  27. salam,
    berapa caj sehari? bleh emailkan email address supir ni?

    wawa.yusof@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya reply no fon pak supir je
      email address xde.
      selalunya klu kita email org kat Indon ni susah skit nak dapat balasan...pengalaman saya lah.
      orang lain x tau.
      caj dlm IDR300-450K

      Delete
  28. Assalamualaikum boleh beri no. tel supir, nama dia apa, dia ada fb atau website tak.
    attituderose@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah email
      maaf lambat....cuti panjang.
      website rasanya pak supir tu xde.
      call je...atau antar sms kt dia.
      selalunya call dr indon ke malaysia lagi murah..
      cuba2lah suruh pak supir tu call balik

      Delete
  29. salam..boleh beri no tel pak supir?emailkan ke far10_xvolution@yahoo.com...freindly x dia??harga ditawarkan macam ngam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dh reply..sila check email.
      maaf lambat cause bercuti.
      very2 friendly dan byk membantu

      Delete
  30. Salam, boleh beri no. phone pak supir + nama penuhnya..tolong emailkan ke alyza_my@yahoo.com... thanx for sharing the info about your trip to bandung..it's really helpful! :) lagi satu nak tanya pendapat, senang ke cari hotel bila dah tiba di sana nnt atau mesti book awal2 dari sini..n ada tak perkhidmatan sewa kereta kat sana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy dh email
      senang tapi buang masa tambahan klu jln sesak.
      perkhidmatan tu ada tapi klu nasib baik dpt murah klu xbaik dpt mahal...kita kan dh terdesak.

      Delete
  31. Salam boleh email kan no pak supir dgn harga per day skali tak? sheeremajid@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dh reply..
      harga bergantung ke destinasi..
      klu area bandung dlm IDR280K-300K
      Klu luar tu dlm IDR400-450K. ini semua per day.

      Delete
  32. Salam..tlg email no.pak supir ke nielha81@gmail.com n then rate byrn utk per day...tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam

      sy dh reply
      rate spt di atas:
      Area bandung IDR280-300K
      Luar bandung IDR400-450K

      Delete
  33. Salam..tlg emailkn sye no pak supir n rate byrn per day ke nielha81@gmail.com...tq

    ReplyDelete
  34. salam...seperti permintaan di atas boleh emel kan saya no pak supir di zarynz@gmail.com tq, pertolongan anda amatlah diharapkan...

    ReplyDelete
  35. salam.minta emailkan pd sy nama, contact number & email/website pak supir ye. email sy : hanim_069@yahoo.com. mohon nyatakan sekali rate utk tour bandung utk sehari.sy akan ke sana dlm 4 org shj. tq

    ReplyDelete
  36. Slm. Boleh berikan email/no.tel supir ke bandung. email saya norkhairulnisa@gmail.com

    Really appreciate it. Thanks

    ReplyDelete
  37. Salam tuan.

    Mohon no HP Pak Supir di Bandung ke
    aazmiabu6828@yahoo.com.my

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  38. tlg email sy yer,azizahhamidi@yahoo.com...tq

    ReplyDelete
  39. Salam.. Mohon no hp pak supir di bandung utk 2 hari..dausbkkb@gmail.com. Tlg email sy..tq

    ReplyDelete
  40. Salam.. Mohon no hp pak supir di bandung utk 2 hari..dausbkkb@gmail.com. Tlg email sy..tq

    ReplyDelete
  41. Salam..minta emailkan pada saya no contact pak supir tu yer terima kasih..samzai@mardi.gov.my

    ReplyDelete
  42. NK MINTAK NO PAK SUPIR GAK...capricon_zoy85@yahoo.com

    ReplyDelete
  43. Salam...mohon no pak supir.... hafiza@lib.upm.edu.my . thanks

    ReplyDelete
  44. Boleh email no supir.. lina_ar03@yahoo.com

    ReplyDelete
  45. Salam.boleh emailkn contact number dan nm pak supir tu?

    Email sy smallville44@yahoo.com

    Time kasih ye. :)

    ReplyDelete
  46. Salam.boleh emailkn contact number dan nm pak supir tu?

    Email sy smallville44@yahoo.com

    Time kasih ye. :)

    ReplyDelete
  47. Salam.boleh emailkn contact number dan nm pak supir tu?

    Email sy smallville44@yahoo.com

    Time kasih ye. :)

    ReplyDelete
  48. SALAM. MINTA E-MAIL CTC NO PAK SUPIR TU YER. TRIMA KASIH SGT2...:)..reynaalya@gmail.com dan mhaizy@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Salam....boleh tlg emailkan contact number dan nama pak supir tu ke mutiarasayang@yahoo.com

    Terima kasih atas bantuan tuan ye...

    ReplyDelete
  50. Salam..blh mntk bo supir 2 email mk_nizam@live.com......thank.

    ReplyDelete
  51. Boleh beri saya no tel supir emel ke juema76@gmail.com. Kalau 5 hari 4 malam encik bayar berapa yea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dh email
      utk 5h4m sy bayar dlm RM700.
      rasanya bleh dapat lagi murah

      Delete
  52. salam..
    blh x emailkan no supir ke mrsizes@gmail.com..
    nk taw rate harga skali..
    tq

    ReplyDelete
  53. Salam. Boleh email kan dkt sy jugak no pak supir? Amirah.anuar87@gmail.com thanks!

    ReplyDelete
  54. salam sis boleh email kat saya no. fon pak supir yg baik hati tu.. Saya planning nk pergi 23 jan ni.. berdua shj with my husband. mmg xtau aper kat sana so hope pak subir boleh bwk kitorg ke tempat2 menarik.. hotel sumer saya dah booking.. cuma xder transportation jer.. ingat nk guna pak subir 2 hari kat bandung coz hari kedua mlm nk gerak balik jakarta pulak.. normally biase berapa dia charge yer.. babyz_1112@yahoo.com

    ReplyDelete
  55. salam sis...boleh saya tawu brape pak supir charge dan kalau boleh nak sis emailkan ctc pak supir kt email saya mia_mia2505@yahoo.com tq sis

    ReplyDelete
  56. salam. boleh emailkan kat saya jgk number pak supir...gurlz_fire@yahoo.com...thanks!;)

    ReplyDelete
  57. boleh emailkan sy no supir tu? sweetrosespink@gmail.com...thanx

    ReplyDelete
  58. Boleh share harga untuk sehari supir tu? dsyamimi@yahoo.com. Thank you!

    ReplyDelete
  59. Hi, boleh email saya contact supir tu di livadam75@gmail.com. Tks.

    ReplyDelete
  60. Salam.. boleh emailkan saya contact no supir tu tak.. tQ
    zylazila@yahoo.com

    ReplyDelete
  61. Salam,

    Bole emailkan no contact supir di fara.redza@gmail.com TQ

    ReplyDelete
  62. Salam, blh bg contact no pk supir n emailkn ke vchannel21@gmail.com
    Sy pegi 6 org n 5 hari 4 mlm
    Ambil airport Bandung. Hotel nk yg berdekatan pasar baru n then hotel yang agak selesa dan murah untuk 6 org satu bilik.... kalau ade boleh emailkan nama hotel tu skali ye... hihi... tq...

    ReplyDelete
    Replies
    1. say dah email.
      Bagitau pak supir area mana nak stay dan dia akan carikan dan booking

      Delete
  63. salam dan hi,

    sy pon nak jugak... nnti minta tolong emailkan saya ye ume@silverridge.com.my

    ReplyDelete
  64. Salam,

    Minta email eza1975@yahoo.com

    tq.

    ReplyDelete
  65. boleh emailkan pada saya juga tak? fuziah@stats.gov.my

    ReplyDelete
  66. tolong emel dekat sy juga ye no hp pak supir..myfarrah83@yahoo.com tq..

    ReplyDelete
  67. Emailkan saya juga, akan k Bandung bulan 5 nanti, jinabunai@hotmail.com

    ReplyDelete
  68. emailkan saya :)
    mz_sally90@yahoo.com

    ReplyDelete
  69. Minta emailkan juga kt sy no hp pak supir. Thanks :) sitizaleha13@gmail.com

    ReplyDelete
  70. assalamualaikum
    boleh tlg email details Pak Supir.
    nurulfuad@live.com
    Thank you

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikummussalam..

      saya dah email....selamat bercuti

      Delete
  71. assalamualaikum
    boleh tlg email details Pak Supir ke trexx_91@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikummussalam..

      saya dah email....selamat bercuti

      Delete
  72. Assalamualaikum, macam mana ye nak booking hotel..guna Agoda ke? saya nak ke bandung hujung thn ni, kali ni bercadang utk berjalan2 saja. Sebelum ni pernah ke bandung dgn kawan2. Agen yg uruskan, sy tak tau ap2 dan hari tu banyak utk shopping saja. Kali ni nak pergi sendiri bw keluarga dan nak uruskan sendiri. boleh bagi tips dan no. supir .. terima kasih ya aqjengka2005@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah email...
      Pergi sendiri merupakan pilihan yg bijak.
      Pak supir akan tlg bookingkan kesemuanya. Bagitau dia nak yg best.
      Tangkuban perahu dan taman safari merupakan tempat pilihan utama yg tidak pernah pergi.
      saya klu pergi pulak hanya nk cari tempat makan je...sebab mmg sedap makanan kat bandung.Bukit Dago bleh masuk dlm agenda utk makan malam.Brownies cheese amanda dan coklat sapulidi. Kat sapulidi pun best gak tmpt makan dia dan orang ramai.Elak dari pergi masa cuti2 kat indon...ramai sangat nanti

      Delete
  73. tlg email no pak supir kat saya. wanmurshida@gmail.com
    thanks!

    ReplyDelete
  74. Salam, sy pun nk no pak supir, saya plan nk ke bandung sefamily by this April. Thanks

    ReplyDelete
  75. Maaf, email saya, miera_zamiera@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah email

      klu bawa family jangan lupa ke taman safari di puncak...budak2 pasti suka

      Delete
  76. blh x share no. supir tuh? Brape charges dia and all. Email kat zetty24@gmail.com

    Thanks...

    ReplyDelete
  77. salam...

    boleh share pak supir tu x?
    sy plan nk kesana 1/ feb/ 2013 ni...
    email sy di azmiasra@hotmail.com

    thanks
    wasalam

    ReplyDelete
  78. Salam,

    Boleh tolong emelkan no. tel pak supir ke emel ini...rehanaziz74@gmail.com. TQVM

    ReplyDelete
  79. a'kum....boleh email no tel pak supir x?email at mazuki_bbtech@hotmail.com
    trm ksh...

    ReplyDelete
  80. Boleh bagi n supir tu kat saya? Email saya shareena.mamboart@yahoo.com..tq

    ReplyDelete
  81. boleh bg no supir dkt saya?email adios_88@yahoo.com

    ReplyDelete
  82. Salam.Saya pun nak contact number supir tu.
    drazrimmd@gmail.com

    ReplyDelete
  83. assalamualaikum.boleh email kan nama & no tel pak supir di 'nain_bp@yahoo.com '
    thank you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikummussalam...

      sy dah email...selamat bercuti ye

      Delete
  84. Boleh share no hp pak supir? 1st time ni nk pegi ke bandung awal bulan mei...dgn 2 org anak kecik, tu yg nk khidmat pak supir....tq...nooraffatizah@yahoo.com

    ReplyDelete
  85. haiii
    boleh x nak tahu nombor supir tuu.......
    emel dekat sini
    haziq.jamaludin989@gmail.com
    saya pergi bandung pada 31 may sampai 3jun dan pada 4jun akan pergi ke jakarta menaiki train...

    ReplyDelete
  86. haiii
    boleh x nak tahu nombor supir tuu.......
    emel dekat sini
    haziq.jamaludin989@gmail.com
    saya pergi bandung pada 31 may sampai 3jun dan pada 4jun akan pergi ke jakarta menaiki train...

    ReplyDelete
  87. salam... boleh emailkan no supir kat alamat ni azieorg_megat@yahoo.com

    ReplyDelete
  88. Salam.boleh email kan saya no pak supir dahyuismail@yahoo.com

    ReplyDelete
  89. salam..boleh e-mail kan saya no tel pak supir? ni alamat e-mail sy, russazli@gmail.com

    terima kasih

    ReplyDelete
  90. Salam..boleh tlg emelkan contact number pak supir ke shsyahidah@gmail.com Tq

    ReplyDelete
  91. salam... boleh emelkan no supir ke nhezri_o@ecmlibra.com

    ReplyDelete
  92. Salam...boleh emelkan no supir di nhezri_o@ecmlibra.com tq

    ReplyDelete
  93. Salam, boleh emailkan no supir ke hanan.ajlaa@yahoo.com, TQ!

    ReplyDelete
  94. Salam ...Boleh send kan num supir di
    abbykoemas@hotmail.my
    tq ;)

    ReplyDelete
  95. boleh email no supir tq. norhasmah00@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  96. Salam..

    Boleh email kan no tel supir - nur.princessnur@yahoo.com

    Supir ni pakcik ke? hehe..

    Rate per day tu termasuk tol/minyak kereta ke?

    Thanks a lot.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam

      sy dh email...
      Maaf lah tekaan tu meleset...klu jadi tokey pak supir nak le. kua..Kua kua..
      Masa sy pergi dulu mcm tu le...Klu nak tahu lebih lanjut tu kena call sendiri lah pak supir kat indon tu..mungkin rate dh berubah ke..sy tak tau sebab sy bukan pak supir dan masih lagi tidak jadi tokey pak supir tu...Doa2 ye mungkin suatu hari nanti bleh jadi tokey pak supir kt Bandung ...hahahaha

      Delete
  97. Boleh send kan no tel pak supir tu-sunshinegurlz32@yahoo.com.my..

    ReplyDelete
  98. Bole emailkn no pak supir tue d reese_intan@yahoo.com?tq

    ReplyDelete
  99. Salam...boleh emailkan no pak supir tu ke norzakiah21@gmail.com ? Terima kasih bebanyak

    ReplyDelete
  100. AsSalam. Mohon emailkan no phn pak supirnya juliana.mdyusop@gmail.com.... Tq. Pak supirnya nama apa ya? Di puncak tu ada apa? Best tak stay kat sana. Saya beli tiket lcct-bandung, Jakarta - lcct untuk 7 hari...boleh suggest selain shopping ke mana lagi yg saya boleh melawat
    tq

    ReplyDelete
  101. AsSalam. Mohon emailkan no phn pak supirnya juliana.mdyusop@gmail.com.... Tq. Pak supirnya nama apa ya? Di puncak tu ada apa? Best tak stay kat sana. Saya beli tiket lcct-bandung, Jakarta - lcct untuk 7 hari...boleh suggest selain shopping ke mana lagi yg saya boleh melawat
    tq

    ReplyDelete
  102. salam,

    boleh tolong emel kan no fon pak supir tu? sy dh booking tiket lcct-bandung dari 13-18 april ni. thanks! :)

    geminis_2i@yahoo.com

    ReplyDelete
  103. Salam.....bole emel pd sy juga?tq ya...

    ReplyDelete
  104. Sori...lupa nk bg emel add

    aen.aslan@gmail.com

    ReplyDelete
  105. hi, blh tlg emelkan no phone supir n maklumat dier, kids_5120@yahoo.co.uk, tq

    ReplyDelete
  106. salam,

    boleh tolong emel kan no fon pak supir tu..sy akan ke bandung march nie norashikin1981@gmail.com

    ReplyDelete
  107. salam,

    boleh tolong emel kan no fon pak supir tu..sy akan ke bandung march nie norashikin1981@gmail.com

    ReplyDelete
  108. Boleh e-mail kat saya gak contact pak supir tu?
    zaid8348@gmail.com

    ReplyDelete
  109. Mohon nombor telephone dan email address supir di Bandung dan kadarnya sekali (5 hari 4 malam). Mohon emel ke fauziah1168@gmail.com. Terima kasih

    ReplyDelete
  110. salam.. emelkan saya no. tepon supir d bandung tu.. tq

    ReplyDelete
  111. salam.. emel saya roskama73@yahoo.com

    ReplyDelete
  112. boleh bagi saya email supir di bandung?
    masrizal09@yahoo.com

    ReplyDelete
  113. boleh emailkan detail pak supir di bandung ke asmidar@tsssb.com


    tq

    ReplyDelete