Sunday, 23 June 2013

Floria 2013 Putrajaya- Festival Bunga dan Taman



Festival Bunga dan Taman Putrajaya datang lagi. Temanya kali ini adalah Orkid -Khazanah Tropika. So peminat orkid tu jangan lah lepaskan peluang untuk mengunjunginya. Ia diadakan selama 9 hari dari 22 Jun 2013 di persisiran Tasik, Presint 2, Putrajaya. Iaitu ianya berdekatandengan tapak pasar malam.


Tapi apa yang bestnya Festival bunga kali ini ye ??
Seperti yang aku katakan tadi banyak pokok orkid yang terdapat di sini dan ada diantaranya yang kita tidak pernah tengok pun ......Cantik-cantik belaka.

Waktu lawatan:
9:00 am - 10:00pm ----Isnin hingga Khamis
9:00 am - 12:00 pm -----Jumaat hingga Ahad

Masuk : Percuma je.




Tapi apa yang menjadi halangannya adalah cuaca pada masa sekarang ini agak jerebu...tidak baik untuk kesihatan dan ini mungkin boleh menyebabkan pengunjung berkurangan. Bagi pendapat aku le...kalau pergi waktu malam lagi best kerana terdapat banyak lampu-lampu macam kat i-city tu..dan cuaca pun nyaman sikit tapi jerebu je.


Lagi satu...Orkid ini ada yang dah layu pada masa kami pergi 22 Jun 2013. Dia tak tahan panas kut. Bila dah layu tu....mencacatkan sedikit pameran tersebut.
Walaubagaimanapun memang terbaiklah diadakan festival seperti ini.





Terdapat banyak gerai yang menjual orkid dan pokok-pokok hiasan yang menanti anda di sana. Hanya sediakan duit je.
Selamat menjamu mata...Pergi jangan tidak pergi.






















1 comment:

  1. Assalamualaikum wr.wb mohon maaf kepada teman teman jika postingan saya mengganggu anda namun apa yang saya tulis ini adalah kisah nyata dari saya dan kini saya sangat berterimah kasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala atas bantuan pesugihan putihnya tampa tumbal yang sebesar 15m kini kehidupa saya bersama keluarga sudah sangat jauh lebih baik dari sebelumnya,,saya sekaran bisa menjalanka usaha saya lagi seperti dahulu dan mudah mudahan usaha saya ini bisa sukses kembali dan bermanfaat juga bagi orang lain,,ini semua berkat bantuan Mbah Rawa Gumpala dan ucapa beliau tidak bisa diragukan lagi,bagi teman teman yang ingin dibantuh seperti saya dengan pesugihan putih bisa anda hubungi di no 085 316 106 111 jangan anda ragu untuk menghubuni beliau karna saya sudah membuktikannya sendiri,karna Mbah tidak sama seperti dukun yang lain yang menghabiskan uang saja dan tidak ada bukti sedankan kalau beliau semuanya terbukti nyata dan sangat dipercay,,ini unkapan kisah nyata dari saya pak Rudi di semarang.Untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah di šŸ£PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBALšŸ£

    ReplyDelete