Tuesday 19 March 2013

Ramly Burger

Ni le kedainya
Ramly...frankfurther dia memang sedap kerana anak-anak aku suka sangat. Bila kami lalu kat area sini mesti kena singgah beli punya.

Ramly Halal Mart ini terletak kat Bandar Baru Bangi. Ianya berdekatan dengan kedai Yummie iaitu kedai yang famour dengan barang-barang buat kek dan macam2 mak nenek. Kat sini yang boringnya nak dapatkan parking, selalu penuh je.

Bungkus je


Makan2...Ramly

Sedap ni
 
Kalau kat Ramly... burger dia pun aku suka...sedap. Kat sini kalau nak beli barangan brand Ramly pun murah dari tempat lain.




3 comments:

  1. maaf boleh saya dapatkan no pak supir di bandung tu..
    email address saya irwansha22@gmail.com
    terima kasih.

    ReplyDelete
  2. maaf boleh saya dapatkan no pak supir di bandung tu..
    email address saya irwansha22@gmail.com
    terima kasih.

    ReplyDelete