Monday 24 June 2013

Klebang Original Coconut Shake - Mantop dan ada citarasa

 

Dahaga ??? Nak rasa minuman coconut shake yang sedap kat area Melaka. Jangan lepaskan peluang untuk berkunjung ke Pantai Klebang kerana di situ terdapat Klebang Original Coconut Shake iaitu coconut shake yang sedap dan best rasanya menanti anda.

Rasanya.....lain daripada yang lain.



Kat sini juga, kita boleh makan nasi lemak untuk yang laparlah. Rasanya takleh nak komen kerana tak makan pun.
Masa kami pergi hari tu...hanya rasa coconut shake dia je.. Kena beratur lah juga....tapi takpa le.... janji sedap.

Gerainya hanya kat tepi jalan je untuk yang nak beli bungkus dan ada restoren dia jika yang nak makan dan minum kat sana....Pilih lah yang mana satu idaman hati.

Harganya dalam RM 2.50 satu.

Pada yang tidak pernah pergi....Gerai atau restoren ini terletak berlawanan arus dengan gerai-gerai makan / muzium kapal selam kat tepi Pantai Klebang. Kalau anda jumpa gerai-gerai makan / muzium kapal selam kat sebelah kiri, maka kena buat u-turn balik dan terus je sampai jumpa gerai tersebut di sebelah kiri juga.

Kalau anda jumpa gerai-gerai makan/muzium kapal selam sebelah kanan, terus je sampai jumpa gerai ( utk yg bungkus ) di sebelah kiri. Lagi satu kat area ni selalu jammed kerana orang nak berhenti beli. Kalau lihat jammed kat sini maknanya anda dah sampai le.

Selamat mencari minuman yang sedap.......Berbaloi...


3 comments:

  1. Saya MENJADI ANDA SEMUA PADA HALAMAN INI
    INI IALAH CERITA SAYA

    Saya MURNI SANTI, Aa wanita, ibu, saudara perempuan dan rakan dari (Bekasi), Indonesia, saya seorang PENGELUARAN ESTATE REAL dan saya telah mengalami banyak tekanan kewangan baru-baru ini, tiada siapa yang mahu meminjam wang untuk melengkapkan projek komersial kami telah dalam pembinaan beberapa bulan sekarang. Saya telah ditipu oleh beberapa syarikat pinjaman palsu yang mendakwa sejumlah besar wang dari saya tanpa kami tidak menerima pinjaman.

    Saya kecewa, suami saya berusaha sebaik-baiknya dan membantu, saya akan membunuh diri kerana kesakitan, terlalu banyak untuk menanggung dan saya kehilangan semua harapan, sehingga saya diperkenalkan kepada SEMUA GANTI PELANGGAN GLOBAL syarikat pinjaman yang ditaja oleh bank dunia itu sendiri.

    Saya memutuskan untuk memohon pinjaman dan menghubungi syarikat itu, pegawai pinjaman mereka yang sebenarnya memberi saya harapan dan memberitahu saya tidak bimbang bahawa syarikat itu akan meminjamkan saya wang, walaupun jumlah yang saya perlukan adalah besar, dan saya dapat memberi mereka keperluan yang ada beberapa maklumat peribadi, yang saya lakukan.

    Saya pergi melalui semua proses, mereka berjanji untuk meminjamkan wang yang saya minta selepas telah mengesahkan saya layak untuk pinjaman, saya diminta menunggu, untuk mengejutkan saya yang paling besar pinjaman yang dimasukkan ke dalam akaun saya dan saya mengesahkannya .. syarikat kembali dari segi kewangan dan keluarga saya melakukannya dengan baik, ini menjadikan kehidupan saya lebih baik, saya bersyukur kepada Allah dan kepada SEMUA JUTA PELAYAN GLOBAL
    GMAIL ..... allglobalgrantloan@gmail.com

    UNTUK MENGHUBUNGI AKU
    Murni Santi
    murnisanti55@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Hai semua

    Nama saya FRADESY RIRITIA, saya dari indonesia, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang melihat jawatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
    Saya tidak berada di sini untuk memberitahu anda tentang bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang untuk mereka.

    Saya di sini untuk memberitahu anda yang benar dan hanya LOAN SYARIKAT yang ALLAH dihantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN GLOBAL GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

    Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai terma dan syarat pinjaman yang besar, untuk memungut semua pinjaman mereka adalah berpatutan dan cepat untuk membebankan tidak seperti syarikat-syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
    Tolong jangan tertipu oleh penguji yang mempunyai nombor indonesia dan whatsapp, mereka semua penipu, bagaimanakah sebuah perusahaan perseorangan memberi pinjaman ?, yang sepatutnya menjadi pertanyaan pertama kalian orang-orang saya.

    Saudara-saudara saya dari Asia, saya minta kamu mendengarkan saya kerana saya bersumpah kepada kamu atas nama Allah, bahawa saya memberitahu anda semua kebenaran, SEMUA LOAN GANJARAN GLOBAL, syarikat adalah satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda sebaik sahaja anda melengkapkan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
    Kenapa anda tidak berada di kalangan usahawan ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENINGKAT untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan untuk meningkatkan tahap hidup anda, di sini adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

    Anda sangat bebas untuk menghubungi saya di fradesyriritia12@gmail.com EMAIL saya untuk maklumat lanjut, saya akan senang mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
    Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati semua PINJAMAN SEMUA GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Tuan / Puan

    Kami Menawarkan Pinjaman kepada badan Swasta dan Komersial dengan kadar faedah tahunan yang sangat rendah iaitu 3%, pembayaran 1 tahun hingga 25 tahun. Kami memberikan pinjaman dalam lingkungan 5,000 hingga 500,000,000. Ini bertujuan untuk membasmi sejarah Bad Credit yang semakin meningkat, dan juga membawa keuntungan yang stabil kepada syarikat dan pelanggan kami.

    Adakah anda kehilangan tidur pada waktu malam bimbang bagaimana mendapatkan Pinjaman? Hubungi: Paul Loan Agency sekarang melalui E-mel: paulhelpfund@yahoo.com atau WhatsApp: +91 963 289 2493

    Kami menawarkan pinjaman dengan kadar faedah rendah 3% dan, kami menawarkan.

    * Pinjaman peribadi
    * Pinjaman penyatuan hutang
    *Modal teroka
    * Pinjaman perniagaan
    * Pinjaman pendidikan
    * Pinjaman rumah
    * Pinjaman dengan alasan apa pun

    Untuk Maklumat Lebih Mendesak Hubungi Kami Segera. paulhelpfund@yahoo.com atau WhatsApp: +91 963 289 2493
    Salam
    Encik Paul Moritz

    ReplyDelete